ღ ღ دیـــــدنـــــــ تــــــــــو ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 

باران امسال را من به عهده گرفته ام


آنقدر بغض در گلویم تلنبار شده و اشک درون چشمانم در کمین نشسته که فکر کنم


پر باران ترین پاییز روزگار را من رقم بزنم . . . !

 

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!


هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!


آخرین باری که شمردمشان


تنها یک دلیل برایم مانده بود..!


آنهــــــــــم دیدن تو بود !!

 

روز مرگم در اخرین نفسم...

فقط یک چیزی به او خواهم گفت:

اونطوری نه !اینطوری میرن!!!!!

 

خدایا!

 

یا حضور کسی رو به زندگیمون هدیه نده

 

یا اگر میدی،

 

دیگه ازمون نگیرش..

 

آخه آدما هم هدیه شون رو پس نمی گیرن..

 

تو که خــــــــدایی..

 

سخت ترين لحظه اينه که 

بفهمي براي کسي که تمام زندگيته

فقط يه تجربه اي !!!

 

وقتی دلم بهونه بودنتو میگیره.....

با شنیدن هر صدای اشکم در میاد.....

چه برسه تو صدام کنی ......

دلم بهونه میگیره در آغوشت گم بشم.....

و من با چشمهایه خیس خودخواهانه آرزو میکنم......

همیشه داشتنه تو رو .......

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ جمعه 12 مهر 1392برچسب:,ساعت 10:24 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |